idag är jag sliten

sitter hos felix pappa med becca nu
lånar internet lite eftersom filles inte funkar
har varit på praktik idag och jag kan lova att jag var sjukt trött när jag vaknade
mycket seg dag med en liten 5:te klassare att ta hand om som praktiserade
så när jag äntligen kom hem vid 12 tiden blev de lite lunch och sen sleeptime
sov en och en halvtimme
massa skönt
så snart närmar sig en eftermiddag att spendera?
blir nog lite jogging och matte plugg som sagt
eftersom jag knappt öppnat boken och har matteprov i morgon känns de tvunget
väntar också på en helg full av jobb, not
men ledig lördag kväll iaf
då ska syster och systerpojkvänn firas 25 år
min familj, hans familj och jag och god mat :)
ingen felix dock :(
jusste kanske ska gå på friskis och svettis i en månad med start nästa vecka
jag och elin ska köpa ett månads kort för 200 kr och träna järnet i 4 veckor
skulle va skoj om ja känner att ja hinner/orkar
man får ju använda relaxen också, jej
plus att träna med elin skulle va sjukt skoj

.


Kommentarer
Elin säger:

Atlantis, inte friskis :)

är du inte säker på att du orkar?

2009-03-12 | 19:11:06
Bloggadress: http://givemethebliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback