jag förlorade mitt allt

det finns två tragedier i livet
den ena är att inte få det man önskar sig
den andra är att få det
tragedier händer
vad ska man göra?
ge upp, sluta
när ett hjärta krossas måste man kämpa för att känna att man lever
smärtan man känner är livet
det finns något bättre och det något är värt att kämpa för
jag önskade mej kärlek
och jag fick allt jag ville
men jag förlorade ännu mer
vi kämpar för att få det vi vill ha
ett bättre liv
saker vi kanske redan har
ja, att inte få det man önskar sig är tragedi
men att få det hjärtat önskar sig
det är allt man kan hoppas på
så om det är tragedi att få det man önskar sig
så ge mej tragedi
för jag ångrar ingenting med dej

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback