tiden går fort mina vänner

en mycket trevlig dag
kom till skolan och hade lite projektmöte
sen fick vi reda på att alla lektioner va inställda typ
så gick på ett möte om prektiken som närmar sig
inget nytt direkt
vi bestämde bara (eftersom ja gapade om de) att vi ska ses veckan innan och fika tsm
så den 15 april ska utomlandsgruppen + birgitta slå sig ner på ett café och säga hejdå
alltså endast 20 dagar kvar nu
man längtar men är också sjukt nervös
så efter mötet drog flickorna små och jag upp till maten och åt lite lunch
sen drog ja, tessan, matilda och paue ner på stan
elin hoppade av vid atlantis och skulle va duktig och träna
så väl nere på stan blev de lite rundgång i affärerna
så nu sitter man i soffan och laddar inför fotbollsträningen som börjar kl. 6
thats the day so far
and so far so good
tycker om mina tjejerna så mycket
och håller med om att det är sent ute att komma varann "nära" då de inte är mycket tid kvar tsm nu
HR3INT kommer vara en klass för sig, föralltid <3
och 12 juni kommer vara en dag man aldrig glömmer
förmodligen full av skratt men också tårar
men först laddar vi för england med tessan, balen med daniel lavesson och danmarksresan med hela HR3
man kan ju inte annat än le av allt vi har att se fram emot
men som sagt
tiden går fort mina kära vänner
dags att ta vara på tiden vi har kvar tillsammans

.


Kommentarer
Therese säger:

Ja de måste vi verkligen göra :D

2009-03-31 | 20:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback