uppdatering av helgen

såja!
helgen har passerat förbi i full fart
massor med aktiviteter hela tiden
och de gilla vi ju
fredags va de jobb som gällde hela förmiddagen
kvällen spenderades med söta töserna floddan & friberget
åkte runt med anna som driver och tänkte åkt på fest
ja va taggad för dricka
ja va ensam om de, haha
så de slutade med att vi hamnade hos anton och snackade massa bara
en oväntad och oplanerad kväll men såååå mysig
lördagen blev upp och ut och gå sen ut te jobbet
ett 12 timmar långt arbetspass och sen kan ja lova att ja va slut
började halv 2 och va hemma vid 2 tiden
sååå segt men ändå så sjukt bra humör i lördags så jag överlevde
idag då, söndag
blev sovmorgon till 11
sen städade jag mitt rum, eller gaderoben iaf, inte klar med allt än
sen ringde emmsan och undrade om ja ville spela fotbollsmatch om en timme
jo men visst
så efter en träning va maddline ute på plan och spelade sin första match på typ 2 år
och även om vi förlorade stort hade jag jätte kul
kvällen spenderades sedan hos lucas
jag sanna coffe och lucas kollade film och hade myspys
sen åkte sanna hem och ja stannade kvar
skulle kollat en film till, men de blev bara massa skitsnack
skvaller skvaller skvallar
de gillar vi
så nu e ja hemma och ligger i min underbart sköna säng
har börjat vänja mej vid att sova ensam
life goes on så att säga
nu börjar festen
lördaglördaglördag!
längtar
min sanna och jag kommer ha sååååå skoj om ja får bestämma :)
förlåt till tessan också måste ja säga
hade kommit till dej ida om ja haft skjuts
men ja ska gottgöra dej snuttan
veckan som kommer ska de tränas och tränas och tränas
och umgås med min sanna hoppas ja allt
sen kommer helgen och då äre fest som gäller för fulla muggar
fredag kasnke utgång med min brud sanna
och lördag fest i vaggeryd ännu en gång med min underbara tjej sanna
söndag vill ja lova, BAKIS DAG
kasnke film med sanna som ja ska införa som en liten tradition nu på söndagar :)
så alla som vill se på film på söndag kvällar, JOIN vettja

 

och mitt nya motto är;
att i alla situationer tänka, "det kommer bli bra"
citat av tomas dileva som ja lyssnade på i ett program idag
och ja lovar
det kommer ja följa nu
så glöm inte " det kommer bli bra "

kärlek åt folket

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback