10 dagar sen är jag i din famn igen



hejhallåvärlden
igår kväll jobbade jag som sagt i receptionen
vet inte varför dom placerade mej där då jag inte läser något om de
inte för att jag fick göra något speciellt så mellan 3 och 6 satt jag mest och tjötade med Shirley
visade henne Hooks Herrgård och pratade massa om mitt liv och hon berättade om sitt
att vuxna människor också har varit unga och varit med om allt vad kärlek heter och sånt trams
ja vem kunde tro de, hahhaa
fick i allafall lära mej checka in och göra lite bokningar och sånt, ganska trevligt faktiskt
men vid 7 tiden fick jag hjälpa till att servera ett 30 tal äldre damer i restaurangen
så spenderade resten av kvällen till ca. 11 med att servera med Ben, Kevin & Jaque
det va en lugn kväll & ja kan inte säga att jag stressade ihjäl mej
så slocknade ganska fort i sängen efter halv 12
& sen va de upp idag igen vid halv 7 och jobba frukost
så jag, Ben och Laura hade idag hand om frukosten
frukosten är enkel, idag ca. 30 gäster och det man gör är ju att fråga om de vill ha kaffe/te/toast m.m.
ITS A PEACE OF CAKE!
som sagt jobbade med den nya tjejen Laura idag
hon har varit här i en vecka nu och har inte jobbat med henne så mycket innan
men vi började snacka massor och fann varann väldigt snabbt
hon sa att hon gillade mej för jag snackade så mycket och hon va själv en som gillar att prata, ME LIKE!
så nu har hon bjudit mej och tessan på hennes 19 års fest på fredag i Oxford, jej!
och i morgon ska hon hänga med oss och shoppa i Oxford, hihi
hennes moster gör också sånna där riktiga lösnaglar
så hon ska fixa en tid till mej nästa vecka
superduper bra till balen & studenten, plus väldigt billigt, ca. 130 kr bara för att jag är jag, hihi
så maddline har fixat ny bästa englands vän, ME LIKE!
hon gjorde upp massa planer för vad vi ska göra våra sista dagar här
förslagen är bowling, spa, shopping, fixa naglar  & såååklart fest
så just nu känns det tusen toppen att vara här

uhm ikväll ska jag jobba igen för Kevan tvinga mej, lite BUUUU på de
men hade nog ända bara sovit eller kollat film om jag inte jobbat eftersom Tessan jobbar ikväll
så de kan nog bli kul i allafall, plus att Ben jobbar

så nu är det som sagt bara 10 dagar kvar
och jag längtar hem efter familj och vänner som en galning
men ändå vill jag inte åka hem
hihi, ja livet har sina vändningar och jag ser just nu ljust på dem
att veta hur underbara människor jag har omkring mej där hemma gör mej glad
och att träffa nya här nästan varje dag gör mej ännu mer lycklig

peace and love ska snart bokas också
kan man ha mer att se fram emot?
fast en sak till finns de ju, tihi
ser ut som om maddline har planer på att ge sig av till USA, ME LIKE!

ne nu ska ja röra på mej så ja inte somnar igen
hoppas alla mina pärlor mår bra
och att min lilla mamma inte saknar mej för mycket
puss alla sockertoppar!
XOXO

.

Kommentarer
who? säger:

vems famn? om du syftar på den personen jag tror, är han med någon annan samtidigt i såfall.

So fuck him in that case.



Hoppas allt är bra i England.

2009-05-07 | 13:34:12
annonym men ändå inte säger:

lägg dig inte i det du inte vet något om.

2009-05-10 | 02:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback