all I need

i

joggingrunda och jobb
typ allt jag hunnit med idag
sen en sväng med syster och kollade fina halsband
maddline ska få ett super fint i studentpresent av systeryster
mycket prat och tjat om framtiden idag me
dagarna knatar ju på lixom och man måste ta tag i livet
även om ja inte vill de så är de ju så sant så
inte trodde jag för ett halvår sen att jag skulle stå här där jag gör idag
verkligheten är en satkärring
men hoppas på att allt ska komma på sin plats, VERKLIGEN SNART!
längtar tebax till england gör jag med
dagens stora fråga är verkligen, vad tusan längtade jag hem till?
förutom vänner och familj är de inte mycket att hämta i denna lilla håla just nu
men nu ska ja ringa tessituss som verkar ha saker på hjärtat
natti puss

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback