back on track

såja tebax i bloggvärlden för en liten stund
sen i onsdags kväll har jag jobbat som en galning
efter balen va ja ju som sagt inte bakis MEN de kändes på kvällen
sjukt seg
torsdags va de bara upp kl. 7 och in till skolan för matte prov
efter att inte öppnat den förbannade boken på två månader fick maddline betyg G
efter matteprovet bar de av direkt ut till Hoook för att jobba i klubbhuset
var där halv ett och skulle stängt kl. åtta men ack nej
kvart i åtta kommer de in gubbar som ska drick öl och jäger
så hemma vid halv elva den kvällen, FYYY
eftersom ja kom hem så sent blev de ingen förberedelse inför nationella provet i matte
inne i skolan kl. åtta och skulle göra det dumma provet utan att ha pluggat, IG sååå klart
först va de sagt att man får IG i HELA matte b kursen om man inte klarade de
HEJ IG sa jag, mådde piss för detta
MEEEEEN nu läste ja precis ett mail från matte läraren, du är godkänd i matten
HUR UNDERBART E INTE DE!
iallafall efter matten va de hem en sväng
sen bar de av utåt hook vid halv fem tiden för att spendera kvällen med att servera fulle studenter
fenixbalen va de så klart
serveringe gick mot förmodan mycket bra och att stå i puben hela kvällen sen va riktigt skoj
maddline sjöng också summer of 69 på scen hahahha
fulla va dom javisst, spec mina brudar, hahahha
vid kvart i två hoppar också sex pojkar i pooolen, vääääligt naket må jag säga
herregud vilken syn
iallafall natten blev kort för mej (tihi) med ca. 2 timmars sömn
för igår va jag och fia i vrigstad och serverade med kristian på ett bröllop
helt okej med 120 kr i timmen i 12 timmar, kommer sitta fint
MEEEN festsugen va man allt
hemma i natt runt 2 tiden och sen va de upp vid åtta och jobba idag igen
SÅ NU ÄNTLIGEN EFTER MITT 8 timmars pass idag
(en arbetsdag i kaos då hela datasystemet och belysning la ner för en timme)
är jag helt totalt slutkörd
fyfan vilken vecka de varit, har inte sovit ordentligen på hela veckan
träningen har inte hunnits med
och i morgon åker jag till danmark, tre dagars fest med klassen
ja fyfan, livet får vi ta tag i EFTER studenten tro ja
för nu blir de två veckor med BARA fest och skoj
jag ska njuta och jag ska dricka, AWESOME!





JAG ÄR EN KÄRLEKS MASKIN!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback