en ledig lördag kväll



sådär ja nu har vi jobbat klart för dagen
igår jobbade jag i städet mellan halv 9 och 3
sen va ja ledig ensam
blev en promenad & sen en film
när jag satt och glodde film kom tessan in och sa att ja va tvungen att jobba igen
så kl halv 1 till 2 fick ja hoppa in och duka upp massa bord
men kvällen va helt okej ändå för vi hittade heliumballonger som vi hade skoj med kl. halv 3 i natten
hihi, ja lilla tess och jag kan allt skojja till de :)
idag har vi som sgat jobbat mellan 10 och halv 7
va idag vårt andra bröllop vi jobbade på
underbart vacker brud och tårtan va helt sjukt fin
blev till att springa runt med mat, tallrikar, kaffe m.m.
sånt som man helt enkelt gör som servetris
kan inte säga att jag direkt tycker om att jobba här
organisationen och strukturen är helt kass
för många som jobbar och FÖR MÅNGA som vill ha ansvar
det ställer bara till kaos om jag får säga mitt
alla är också så sjukt tråkiga när dom jobbar
herregud knappt ett litet leende kan man få ur dom
men jag och tess flummar som vanligt & dom verkar i allafall tycka om oss
kvällen ska vi nu bestämma oss för om vi vill gå ut på krogen eller bara sitta hemma och softa
lutar åt de sista då vi e så sjukt trötta
men den som lever får se
nu ska ja iallafall ta mej en powernap & sen som sagt dricka nått gott
pusss vänner

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback