måndag



ja herregud vad tiden går fort härborta
är redan 2 veckor sen vi landade här och parkerade oss på Shillingford Bridge
kan inte fatta att vi redan varit här så länge och att det bara är 12 dagar kvar
och dom dagarna kommer fyllas med jobb, shopping, london & förmodligen lite fest
pengarna håller dock på att ta slut så måste nog besöka en automat snart
eftersom vi får handla massa mat kommer de verkligen va slut snart
nu har vi i allafall jobbat klart för dagen
tessan har varit i restaurangen och jag i städet
idag gick jag upp 5 minuter innan jag började
alltså 5 i halv 9 gick jag upp, klädde på mej och gick till jobbet
det kan man verkligen kalla i sista minuten
men jag va så sjukt trött att jag inte kom upp idag
har i allafall varit duktig på jobbet idag
städerskorna gillar oss grymt mycket eftersom vi lärt oss allt så fort
och idag tjatade dom på mej att dom hoppas jag kommer tillbaks och jobba där




lite bilder från bröllopet i lördags
lite smått förälskad i tårtan blev ja allt
bröllop är ganska underbart att jobba på
allt går som på räls
alla äter samma mat och stämningen är alltid så mysig
kärlek är ju för sött



en bra bild från vår promenad till Wallingford igår
vi gick dit och åt på restaurang
jag åt pasta med spenat & tessan åt pizza, de va mumsigt
NO MORE POMMES TACK!

ne nu ska jag ta mej en powernap och sen blir de en jogging runda
kvällen kommer nog bli en promenad om de inte regnar för mycket
& sen blir de nog filmmys igen

saknar livet hemma men ändå inte
saknar vänner
saknar dej
puss vänner

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback