sista natten i england



sista dagen här spenderades OFC med shopping i Oxford
lite fattigare som vanligt
MEN ett par pumps, en plånbok, en scarfs & ett par öronhängen rikare
och de va de ju såklart värt
så nu är de bara packningen kvar som gäller
och förtillfället vet jag inte hur de ska gå till
det kommer bli att packa stenhårt i väskan
jag har varit shoppinggalen och jag SKA få med allt hem
i morgon lämnar vi Shillingford Bridge Hotel
vi lämnade ut lite presenter vi köpt till alla här idag
blommor och choklad och alla blev så glada så
själv blev ja mest lite gråtfärdig
det är sorgligt att se någon för kanske sista gången
och jag kommer verkligen sakna alla här när jag kommer hem
en sak jag också kommer sakna är att alltid har min Tessan vid min sida
nu ska jag sova ensam igen
har varit så toppen att alltid få ha henne nästan för mej själv
hur ska ja överleva nu daaa?
hur kommer livet se ut när jag kommer hem?
ne fy, vill jag hem eller vad vill jag?
kommer nog till och med gråta en skvätt när jag lämnar detta ställe i morgon
jag hatar att säga hejdå
jag är dålig på att ta farväl
och jag är en person som för snabbt blir nära med människor

och en sak till
det dåliga med internet är att man får veta vad som händer där hemma även om man INTE är där
och vissa saker ville jag nog inte veta
vissa saker suger verkligen att fått veta
men kanske bättte de än att bli överraskad

hejhopp nu ska ja packa lite till
hemresan är nära nu
jag kommer närmre och närmre dej nu buse

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback