skoj har vi allt



lite ordgrodor som kommit ur våra munnar

tessan jobbade på ett diamantbröllops fest i fredags
- oj vad många gamlingar de va där inne, sorgligt att inom fem år kommer  nästan alla vara döda.

kocken som knarkar har en jätte söt dotter på 2 år jag sa
- stackars söta flicka, hon kommer bli ett problembarn

igår när vi åkte i bilen till krogen skulle jag ge tessan en flaska
- men spill inte då, korken är ju för fan inte på skriker hon
- men va fan korken sitter ju på flaskan skriker jag
- men va fan är korken då?
- på flaska dummer
- aha den sitter visst på

jack vaknade upp idag på morron
- idag va ja kåt när jag vaknade
OKEJ!

chris överraskade mej med en svensk fras han kunde
- du har en snygg häck

tessan tittar ut över themsen
- its a lot of nice boots here
- jasså stövlar, inte båtar då 

och snart kan nog hela england säga
- är du kåt
sen vi lärde jack de

callum sa att han tyckte jag va helt galen
- men vem vill vara normal, jag vill inte vara som alla andra sa jag då
- probobly not you, sa han då
hahhahaha

och ja vi får inte så mycket mat då skrek ja en dag
- FAN JAG SKULLE KUNNA ÄTA EN HÄST NU!

och pommes får vi så tessan fick damp
- fan de här e femte gången vi äter pommes på två veckor, jag tänker fan inte äta de mer

vi tröttnar också på att prata engelska ibland och en kväll när pojkarna inte ville lämna rummet skriker tessan
- fan ut, jag tänker för helvete inte prata mer engelska nu, jag hatar att prata engelska, ja vill sova, goodbye

och efter gårdagen upptäckte tessan att england festar också
- fan engelsmän, dom kan festa dom me ser ja

DUDE AWESOME!

the thunderbirds pojkarna vi träffade på krogen igår lärde oss också engelska slang ord men dom kan ja inte stava till

HIHI!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback