söndagen den 10 maj

Hello
yes klockan är nu kvart i 2 här och kvart i 3 hemma, meeeeeeen ändå
igår jobbade vi på ett bröllop, vårt tredje här
fisktema, och ännu en gång underbar tårta & brudens klänning va något att bli förälskad i
tyckte dock själva arbetet va sjukt dötrist idag
alla va stressade och allt va väldigt surt
meeeeeeeeeeeen skit samma, jag åker hem om 7 dagar
OM 7 DAGAR LIGGER JAG I MIN SÄNG HEMMA I MITT RUM I SVERIGE PÅ GÄRAHOV
det känns förbannat skönt, hem längtan är skit stor nu
saknarsaknarsaknarsaknarsaknarsaknar






och detta är resultatet av 3 veckor i England, SO FAR!



här va vi redo för en dag på jobbet på Shillingford Bridge Hotel



lördag kvällen spenderade vi med en promenad till McD och tog en glass
sen vart de film och senare kom Jack
imorgon HOUSEKEEPING, that sucks

Xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback