tre dagar kvar



hoppsan kan man verkligen säga
det återstår nu en kväll med lite socialtliv
sen är de två dagar med förhoppningsvis lite äventyr kvar
SEN ÄR JAG HEMMA
idag jobbade jag frukost och lunch i restaurangen
dom "största chefterna" för hotellet eller nått va här
så jag försökte hela tiden se upptagen ut och jobbade på som en tok
måste säga att jag själv tycker jag va super bra
men vad vet jag om sånt här i detta land ;)
att servera här har varit skoj men ändå känns de inte som om ja lärt mej så mycket
jag kommer sakna stället MEN det är som sagt inte värt att jobba gratis
att inte få betalt för att slava för människor är inte min grej iallafall
igår va de två veckor kvar tills jag ska få dra på mej balklänningen och göra mej vacker för en kväll
hoppas på att allt blir sååå perfekt det bara kan bli & att min baldejt kommer få skoj med mej

ah som sagt på lördag är jag hemma
MEEEEEN det vet alla nu, MEEEEN känns så bra att säga de

oh Im coming home to you sugarpie I am missing you like crazy






min baldejtkung!
och om någon undrar så NEJ
det är inte min pojkvän, ragg, gamalt strul eller nått sånt
endast EN MYCKET GOD GAMMAL VÄN
det va bra tider då jag härjade omkring med denna man

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback