två nätter kvar



såja!
dagarna börjar lida mot sitt slut
igår blev de en trip ut på puben med Chris och Callum
lite drickande och sen tebax till vårt rum
där blev vissa för fulla ( dock inte vi )
så kvällen slutade med att jag fick i mej lite för mycket koffein
så jag störde allas sömn ( öven de som däckade i vår säng )
efter en sång från Kalle och chokladfabriken av Callum och massa flumm
somnade vi väll vid 6 tiden
vaknade dock och RÅÅÅ svettades efter ca. 40 min
HATAR ATT SOVA MED KLÄDER
värre dock för vissa som sov i jeans, hahahha
"Its hot in here" Callum
"why do you have the duvet on you then?" Madde
idioter, hahahhhaa
efter att alla övergett boet runt 8 tiden somande vi en timme igen
sen upp och käkade frulle och sen tebax till sängen
efter en förmodligen den segaste promenaden jag någonsin gjort gick vi och la oss igen sen
så dagen har sett ut sovsovsovfilmsovsov
och nu har jag också slått bruttan i monopol
man kan verkligen säga att hon blev pankrutt
ne nu ska vi se vad de händer för bus

M is sooon back in town :)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback