utgång

sådär ja
efter att jobbat på bröllopet igår som sagt så blev de utgång
och det va egentligen meningen att man skulle klä ut sig
så vi träffade på en och annan pilot och thunderbirds eller va dom kallade sig
väll hemma vid 2 tiden satt vi uppe med pojkarna och flummade
somnade runt halv 4 tiden
& sen va de bara att ta sig upp vid kvart i 7 igen och jobba lite till
så nu har jag jobbat klart för dagen halv 8 till 12
eftermiddagen ska jag nu vänta på tess som slutar kl. 3
och sen planeras de nog in "taigensig" dag med promenad och äta ute
(eftersom de inte serveras någon mat på söndagar får vi inhandla den själva)








<3

ah vi blev bjudna på Jack Daniels
och även om de ser ut som vi njuter så kan ja säga att de gjorde vi inte, fyfan
min tessituss och jag har de som sagt svin bra, hahaha
ROCK ON PEOPLE!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback