prom 2009 awesome



balen 2009 var en kväll att minnas
herregud vad jag hade roligt
kvällen började med en snabb sväng till anna
champagne och lite cider så började man va på g
sen åkte vi ner till torget där vi skulle samlas
lite bilder och mys med mina vänner
sedan va de dags att åka genom jkpgs torg
när vi anlände till stora hotellet var de ganska dåligt väder
regnregnregn, men vi hängde inte läpp för de
sedan vart de mingel inne på trottoaren
drinkar och shots och man blev ännu mer på g
under middagen var nog både jag och min kavaljer lite dragna
kanske jag något mer än honom menmen
Özz från stockholm live uppträdde och efter det var de vals
valsen gick dock inte så bra, men vafan
efter det var de några pojkar som spelade mycket lyckad musik
sen fick man inte handla mer alkohol så då blev alla nyktra igen
då gick vi ner till piren och satt och drack och tjötade
vart och mysigt hade vi se där nere vid vattnet
och lite dragen blev man allt igen
sedan bar det av till sliver där själva festen var
vägen dit kändes inte så lång med det tog en evighet för oss att komma dit
jag, tessan, alexandra och daniel hade en trevligt promenad tillsammans
inne på sliver dansades de loss så utav tusan
runt 2 tiden var det dags att åka hem
gävle hämtade oss i fias bil
fia och jag var väll liiite fulla så stackars gävle hade det nog lite jobbigt där ett tag
axel och lave däckade lite i bilden
jag och fia körde lite allsång och dans, hahah
men fia skulle ju som sagt till torsvik och köpa vatten
kom hon på kl. 3 på natten i skillingaryd
hahhahaha, men inget vatten blev det
hemma vid halv 4 och uppe med tuppen kl. 9
INGET BAKIS, ja men man tackar ja
vilken underbar kväll och vad fina alla va
fast ja va inte söt utan jag var bara coool, hahha
tack alla underbara för att ni gjorde min kväll till en toppen kväll


HEMFÄRD!



mer bilder kommer
nu ska ja duscha
sen ringa fiaplutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback