välkommen hem till en underbar värld

efter en kväll med återförening med dom bästa i mitt liv vaknade jag upp i en annan värld
jag var hemma i min säng i sverige och jag tittade ut
klockan var inte mer än 7 och solen sken så vacker så
vad va väll inte bättre då, än en lång promenad i mitt lilla land
utan min therese kändes världen väldigt tom
känns som mitt lilla plåster övergett mej
och jag saknar henne massor

tack min sjukt underbara vän för en superduper bäst månad med dej
du snurrar min värld och jag är så lyckligt lottad att fått ha dej så mycket för mej själv

Therese Sjöqvist minminminminmin








.

Kommentarer
therese säger:

MADDE DU E MASSA MYS, UNDERBARA VÄN ÄLSKAR DEJ

2009-05-17 | 19:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback