ain't about how fast I get there, ain't about what's waiting on the other side. It's the climb.

ska hoppa in i duschen efter en promenad i regnet med sanna, glömde såklart mössan så är jätte kall om öronen. idag har jag möblerat mitt rum och fortsatt med packningen. går dock inget bra då jag verkligen HATAR att packa och känns som om jag kommer ingen vart. ikväll ska jag och sanna till hannah så ska hon fixa till mitt här. vill ha det ännu lite kortare faktiskt. sen om jag orkar ska jag följa med sanna till nässjö och hämta hennes pontus. i morgon ska jag försöka träffa tjejerna. eller jag kan ju, är nog mer dom som får ta tag i och komma hem till mej. säga lite hejdå och så. fortsätta packa imorgon me. sen ska jag mysa med min underbara man framför idol. lördag ska jag följa med mamma och kolla brorsan spela bandy, är ju faktiskt allsvenskan han spelar i, cool bror jag har. sen ska jag nog inhandla en kamera, vill ha en system, men vet inte om det blir en bättre sak digital och en system nästa år. FÅR SE! något lär de bli iallafall så jag kan lägga upp bilder från miami. nu måste jag duscha, sanna väntar. puss



jag kommer finnas vid din sida genom hela detta liv..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback