baby, this is our love story and you belong with me.



Heyja! 13 dagar kvar tills jag åker, helt galet wow. helgen har en typ väldigt lugn, just nu har det kännts mer rätt så. inte kännt för att gå ut, dricka, festa eller typ knappt vara med någon. så i fredags vart det idol i massor med min älskling och också lilla nanna som kom förbi. lördagen åkte jag med sanna, matilda och typ 8 pers till och begav oss till rosenlund. skulle gått på relaxen men den va full, kasst, så vi badade och skojjade i typ 3 - 4 timmar. helt okej roligt! efter att badat va jag helt sjukt trött, så sanna släppte av mej hos david och efter att fått överta hans bil för kvällen för att kunna åka och hämta honom i nässjö senare. åkte hem och åt god mat och umgicks lite med mami och papi, sen åkte jag ner till mina kusiner julia och johannes, jimmsan va barnvakt. med en liten söt tjej som blev mycket glad att jag kom kollade vi hannah montana filmen, som va förvånansvärt bra. sen pysslade vi lite, jag är ju ganska inne på det här med scrapbooking nu. besides mitt "balen" album är strax färdigt, har ägnat timmar åt att klippa och klintra in mina alla foton från denna underbara kväll. så snart ska det påbörjas med "studenten" bilderna. iallafall vid 12 ringde D och ville jag skulle hämta honom. en något full kille som hoppade in i bilen och däckade direkt, efter att sovit hela vägen hem hoppa han ur bilen i farten precis när vi kom hem till gärahov och haha, ja kräktes som en liten tjej. eller ah iaf typ som mej när ja brukade vara i mitt esse. något jag förtillfället verkar ha lagt på hyllan. så söndagen va en ganska tung dag för min D, men även för mig. senaste dagarna har jag kännt mig lite hängig, är det resfeber kasnke? huvudvärk och otroligt trött i allafall. så söndagen blev en soffliggar dag med film och mys. sen en liten promenad på kvällen, dock ensam då D mådde sämdre än mej. sen kom måndag igen och D skulle jobba in några timmar. så igår och idag har jag ingen arbetslös man att mysa med. och då har jag hunnit städat hans lägenhet, promenerat x 2, simmat, håller på att städa bland mina kläder och plockar ut kläder inför resan. upptäckte att jag har vääääldigt mycket kläder faktiskt. så just nu har jag svårt för att välja ut vilka jag ska ta med mej. iallafall 13 dagar kvar tills jag sticker och jag är inte så nervös, tror jag iallafall. MEEEEN att lämna min D känns faktiskt tungt, jag som inte skulle bli kär, vi som inte skulle bli vi. och nu står jag här, 4 månader senare och är mer in love än någonsin, i en kille som ÄNTLIGEN passar mej som handen i handsken. en kille som hur mycket jag än klänger, pussar och kramar på honom inte verkar tröttna på mej. en kille som för mej att skratta och le varje dag. en kille som kramar mej tillbaks på det mest ödmjukaste och varmaste sätt en kille någonsin kramat mej. och äntligen en kille som ser mej och faktiskt verkar känna mej så bra. men är det meningen att det ska vara vi, så vet jag att du finns kvar när jag kommer hem. förmodligen inte i vaggeryd, men där du är då, där ska jag också vara.



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback