This emptiness is killin' me, just so you know.

sådär ja, snart så är dag två på "jobbet" avslutat. dagen här väll gått bättre än igår. bebisen börjar sakta men säkert dricka ut flaskan. Audrey dock lyssnar vääldigt dåligt på mej när jag säger till henne. och jag har väldigt svårt att inte bli PISSOF, okej hon är 4 ja vet. men shit jag har aldrig varit förälder, svårt att ha tålamod. sen har pappan inte varit så mycket "hemma" idag, gjort några små ärenden och så. vilket faktiskt kännts mycket bättre, jag klarar inte riktigt av när han säger till mej typ att ställ barnvagen där, lägg henne i sängen, bär henne inte för mycket. blabla. jamena, HALLÅ! nej sånt pallar jag inte. olyckan igår hade inte varit så illa, the kid är inte blind eller så fick en "skratch" i ögat och kommer få ta droppar i ögat tre ggr om dagen i 7 dagar.

fick avsluta innan och skriver klar nu. klockan är halv 8 och har precis varit ute och kört bil igen. idag lite längre till ett jätte stor hälsokost affär och då menar jag stor. i allafall dagen börjar lida mot sitt slut och i morgon är jag ledig, jippieje. då har Jorge lovat att vi ska åka runt och han ska visa mej miami, speciellt ser jag ju fram emot miami beach :) efterlängat. så imorgon tror jag kan bli en hyfsat bra dag. sen ledig måndag också och är sugen på shopping, vet dock inte om jag vill åka ensam så är de sol blir de sola och kanske ta ett dopp i poolen.

by the way, david var tusan har du på gång idag? försökt få tag i dej utan någon som alls resultat.





jag tror jag kommer bli beroende av denna bebis, när hon inte gråter då ;)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback