en vecka har passerat.

min första vecka i USA är över. den har gått förbi med blandade känslor får man väll lov att säga. och jag kan inte säga att jag riktigt trivs (än). mycket på grund av att barnen är så små, inga kompisar att prata med och att jag inte riktigt gillar att pappan ska vara hemma hela dagarna och jag inte får min frihet med barnen.
visst miami må vara paradiset och det är deffenetivt värt att se, men hade kännts lättare om jag hade någon med mej eller åkt med en riktigt aupair firma så man fick träffa andra tjejer.
men som sagt 2 veckor sen kommer hennes mamma, pappa och syster hit från sverige, ser fram emot de då de ska bli julbak och förmodligen lite utflykter och så.
min sista lediga dag på veckan blev till att iallafall spendera lite av lönen på en väska. Åsa skulle till doktorn med Audreys öga så hon släppte av mig i en affär som säljer ut saker billigt, kläder och sånt. gillade väll affären inte sådär, rörigt och tråkiga kläder. men som sagt en snygging väska som jag föll för direkt.
sedan blev jag hämtad igen efter kanske en timme och vi begav oss till ett ställe som säljer typ mat i BIGPACK, allt är typ gigantiska påsar eller förpackningar.
hemma igen runt halv ett och då blev de ryggläge vid poolen. blev liggandes med min bok som jag kommit in i nu och fram tills nu typ halv 5. tog mej ett dopp i poolen också som va galet kall, haha.



Kommentarer
sophie säger:

Har du fått något nr än? kan du inte skriva ner din adress också :) kram

2009-12-01 | 09:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback