halloween

på beställning av fröken F att bilderna skulle upp på bloggen. en kväll som helt oväntat blev förfest hos flodin och slutade i skillingaryd. själv åkte jag hem redan kl. 12 då jag tycker festen inte va toppen direkt. har också nu en tegelsten till mobil då min andra dränktes i jäger igår (av mig själv) fan. lägger också upp en bild på hannes bara för han va snyggast och bäst uklädd enligt mig (tycker ju Jack Sparrow är sjukt het).








idag ska jag fia anna och matilda på en utflykt som kommer bli toppen. nu ska jag gå runt sjön idag igen tror jag allt. behöver min tjocka rumpa. sen ikväll ska jag mysa med min underbara man, min david kommer ju hem igen. två nätter utan honom är två nätter allt för mycket.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback