I just wanna be right by your side.

fredagkväll. sitter nu i mitt rum och försöker undvika en skrikande gråtane unge, eller där ljög jag, TVÅ gråtande barn. herregud, min framtida plan och då menar jag lååångt fram, ETT barn i taget. helst 7-8 år emellan så den ena är i skolan halva dagen. idag var alltså min första "arbetsdag". den gick okej, dagarna är långa med gråt och skrik som sagt. Chole (bebisen) börjar ta lite flaska, men det har varit MYCKET gråt och skrik idag. Audrey (4-åringen) ville inte vara ute, jag HATAR att vara inne när jag har möjlighet att vara ute när sooolen skiner. så det har varit en tuff dag. Jeorge (pappan) jobbar ju hemifrån hela tiden, visst det är skönt med hjälp nu i början. men jag gillar inte att ha en förälder närvarande när JAG ska ta hand om barnen. känner inte samma frihet och vågar inte riktigt ta för mig. Åsa (mamman) åker runt 8 och kommer hem runt 7 på kvällen. DET är lååånga dagar vill jag lova. och vad jag får betalt för dessa långa dagar, plus jag hinner inte vara i sköna solen känns sodär värt de faktiskt. så vi får se hur saker och ting blir, som de känns nu 3 månader fine! mer, knappast! men som sagt vi får se. har iallafall varit ute och kört lite bil nu, gick okej. men jag har ju SÄÄMST lokalsinne. fattar inte hur jag ska hitta hit och dit. körde med Jeorge och vi var inne i två stora affärer och kollade lite. hittatde systemkameran jag va så nära att köpa, 1500 kronor billigare än hemma, wow! converse skor för ca. 200 spänn. sjukt! i morgon är de lördag och min sista arbetsdag för veckan. lär bli en lika lång dag, menmen. 16 december kommer Åsas föräldrar hit och då hoppas jag på att de händer lite. iallafall ledig två dagar sen söndag och måndag. vad jag ska göra, INGEN ANING! vill inte åka någonstans ensam. hoppas på fint väder så blir de väll ryggläge vid poolen.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback