I know that, everybody just wanna get inside it, I know that everybody, do know that love is a temple of love.





idag har hela dagen spenderats i jkpg med mammis. inhandlat kamera och lite stuffs I need for my trip. sen va vi på råslätt och tittade callebror spela bandy, min bästa bror spelar ju faktiskt i allsvenskan. jkpg vann iallafall, och min bror va klart bäst, enligt mej. blev till att ta fram nya kameran och foto bror, numero 22 i mitten på den suddiga bilden, blir lätt så när folk inte står still, suddigt asså. nenu måste jag bannemig börja packa. är ju snart endast en dag kvar. WOW! idag diggar jag shebang med temple of love, får mej också tänka på tildabus :)
igår kväll va matilda och anna och hälsa på hos mig, david och geten. vi kollade idol och spelade hockey spel. det va en toppen kväll, även om alkohol och fest inte stod på schemat. va också en snabbis hos fia, fick ett as fint armband av henne och anna, SUPERTJEJER! blev så glad att jag blev rörd nästintill tårar. lite nerver på de också, ojojoj. iaf en bra kväll med mycket skratt, en sjungande matilda och en hockeygalen anna. FRIENDSHIP NEVER ENDS!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback