I like where you sleep, when you sleep next to me. I like, where you sleep, here!

MIN DAVID. allt jag har att säga idag. eller näää, äntligen har jag framkallat bilder från studenten och balen. så nu klipps och klistras det som tusan och jag kommer ha lite pyssel att göra nu framöver. är ju bara hmm 17 tror ja, dagar kvar till jag åker. Neeew mooon biljetter är beställt och söndagen den 22/11 ska jag matilda matilda anna och sofia gå på den. sista kvällen med mej damer, kan bli en lite sorglig kväll ju, hehhe.

denna veckan har jag spenderat typ all tid med min D, vi har gått massor och varit i stan. och vi har kollat massa film och vi har mysigt jätte mycket. ME LIKE!

hejdå!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback