thanksgiving.

börjar väll med att säga att jag nog är för svensk för att ens förstå mej på varför detta är en högtid. Jeorge har förklarat för mig något om att något folk slogs samma, blablabla. fattar ju mindre än hälften på engelska, ha. menmen. middagen hos Åsa och Jeorge vänner va väll okej. känner man ingen är de ju inte lätt att ha "trevligt". men kalkon åt jag och även min och Audreys turkey cupcakes. sen va de någon kaka som va typiskt för miami, kommer inte ihåg vad den hette, smakade typ lime. uhm, dagen har sett ut typ, gick upp, ut och gick igenom kvartert vi bor i, går man med Audrey och hon cyklar tar de väll mellan 30 till 40 min skulle jag tro. då hon ska stanna och glo på saker hela tiden och man måste FREEZA när de kommer bilar. menmen, varmt och soligt var det i allafall. sedan var det lite dammsugning jag fick göra, massa pärlor som åkte in i den då ingen städar upp dem. MEEN va fan. sen skulle vi vara på thanksgiving middag klockan 12. vi va dör halv 2 tror ja klockan va. fått förklarat för mej att här kommer ingen i tid, hmm lamt. som sagt middagen var okej, deras vänner va trevliga. men som sagt känner man ingen och folket är "äldre" då blir de ju lite sodär. kom hem nu iallafall, klockan är halv 8 här. blir nog sängen och lite summerland. inte prata med min D idag, men kanske lika bra de, längtar hem allt för mycket då. i morgon börjar första "arbetsdagen" hur fan de nu ska gå då bebisen vägrar ta flaskan. MEN Jeorge ska hjälpa mig så hoppas de löser sig. dom har inte visat mej runt eller något än vilket dom lovat och mobilen är inte fixat abonemang, vilket de lovat. så i morgon blir nog en dag hemma. hoppas på sol så man kan vara ute. hoppas ni mår bra hemma och bara för jag är i USA och firar my first happy thanksgiving så får jag väl säga tack för familj, vänner och david :)



hunden max va på festen, ville ha :)



min bakgård :) dock inte hunnit bada än :(



turkey cupcakes jag och Audrey bakat.



bebisen Chole som jag i morgon ska ta hand om och som grinar som attans hela tiden mamma är borta, SHIT!

.
.


Kommentarer
therese säger:

guudd vilken fin bakgård ;) Bada varje dag ;)

Spännande de var att läsa din blogg =)

pusssar

2009-11-27 | 09:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback