there goes my hero, watch him as he goes. There goes my hero, he´s ordinary.

jag tror resfebern har slått till. drömmer konstiga drömmar om nätterna och ibland vaknar jag och ligger sömnlös i timmar och tänker på hur allt ska bli.

igår klippte jag mig igen. nu har det kort på ena sidan ( och då menar jag kort ) och sen längre på andra. skulle bli mer åt det coola hållet men det har konstaterats att det bler mer sött. hahaha, så nu är jag söt sägs det.

en heldag med min nanna igår, stan, klippning och sen simmade och solade vi med pojkarna. sedan blev det bonde söker fru med min D och geten.

idag har jag bakat två olika sorters kladdkaka och två olika muffins. dumlekladdkaka, digestivekladdkaka, ploppmuffins & after eight muffins. vi ska nämligen ha kalas för mamma och avskeds familje middag på lördag kväll. alla syskon kommer hem och vi ska äta och ha mysigt. sånt gillar madeleine.

imorgon är det fredag IGEN, herregud. tiden går galet fort nu endast 10 dagar kvar till jag åker nu. så i morgon ska jag och sanna gå ut. något jag inte gjort på sjukt länge, två månader sen tror jag. och med sanna måste de varit innan jag tog studenten. SJUKT! så hon och jag ska ensamma inta jönköpings natten och jag gissar på en toppen kväll. för sanna är ju min bästa tjej och jag kommer sakna galet!

nu ska jag baka klart, sen blir de promenad ALL ALONE runt hjortsjön ( david är på handbollsmatch HELA kvällen, blä ) sen ska jag nog städa klart mitt rum. kom inte så långt i förrgår då jag fick följa med david på handbollsträningen i hultsfred.

puss

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback