with you I feel free

jag och david har haft våra två första arbetslösa dagar tillsammans. vi har storstädat, tvättat, lagat massa mat, gått långa promenader, mysit i soffan med film och sånt man gör nu i hösttider. iallafall vi har inte gått varandra på nerverna än iallafall och nu har han åkt till hultsfred för att träna handboll. så är hemma nu och ligger i sängen. finns ju faktiskt inte alls mycket att göra om man tänker efter. orkar inte städa rummet, känner inte för att baka, pallar inte ringa någon och vill inte göra ingenting. hmmmmm. ska iallafall löpa en runda nu snart tror jag. miami resan närmar sig med stormsteg, endast 19 dagar kvar nu. idag fick jag svar på lite fler frågor jag kommit på. hela familjen kommer hämta mig på flygplaten och det ligger ett gym och en simbassäng inte långt ifrån jag ska bo. har ju tänkt hålla igång denna tiden. funderar också på om jag ska börja handla lite böcker och ta med mig. mest för att ha lite tidsfördriv men också hitta något sätt att kunna koppla av på (och kanske göra något för att inte längta hem) ne nu ska jag få min tjocka rumpa till att träna lite :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback