if you wanna make the world a better place, take a look at yourself and then make a change.


saknar mys med lilla Ester :)



ser ut som madeline ska sova ensam hemma inatt. försöker komma på när det va senast jag sov hemma i min säng och jag kommer verkligen inte på när det va. haha. men man byter ju inte bort sina nätter bredvid david mot en ensam säng ute i skogen, så det kvittar ju när det var senast. men idag är han och spelar handboll i hultsfred och kommer hem sent, blä! idag har jag iallafall jobbat och sen har jag promenerat lite, skulle springa sen men blev ju dööööds mörkt, hatar höst/vinter. kallt, ruggigt och svart. blev en kväll framför tvn och nu sängen. lite one tree hill och så är kvällen räddad. men morgonpromenad har jag avklarat iaf och lite sväng innan idag, så rört på mej har ja ju, BEHÖVLIGT!



fiens lilla hund som hon snart ska hämta, jag är så sjukt avis. vill också ha en!

i morgon och torsdag och fredag är jag ledig. så ska slappa, fixa, träna, kanske baka något, förmodligen gå på bio och på torsdag köpa flightticket to the usa! nu one tree hill.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback