I am only human, living, dying, just like any fool who ever breathed.



på mitt kylskåp hänger min biljett till miami som jag och bästa mamsen varit och bokat idag. 23 november till den 17 februari är riksken noll att man stöter på mej i lilla fjuttiga vaggeryd. jej!




såklart handlar man alltid sån man inte hade tänkt när man åker till stan. idag - ett super läckert nagellack som mycket tjusig ögonskugga på HM! också två leggings och en tröjja på bikbok, på rea, lovelie!



-resultatet- av nagellack och färgning av hår. nöjd! :)



dagens muffins bak. 

Nutella & Geisha MOOOFFINS!

3 ägg
2 1/2 dl socker
1 tsk vaniljsocker
100 g smör
1 dl mjölk
3 1/2 dl mjöl
2 tsk bakpulver
1 krm salt
1 påse Geisha

Frosting:
200 g Philadelphiaost
1 burk Nutella

Dekoration:
1/2 Geisha på varje

Vispa ägg och socker pösigt. Smält smöret och häll i mjölken i det varma smöret. Häll detta över äggen och sockret. Blanda i mjöl, bakpulver och salt.

Innan du sätter in dem i ugnen bryt ner en Geisha-godis i varje form.

Grädda i 175°C i ca 20 min tills de ser lätt gyllenbruna ut i färgen. Låt svalna under bakduk eller frys in snabbt före glasering.

Rör ihop en hel burk Nutella med en ask Philadelphiaost. Rör så länge så du får en mjuk och smidig frosting. Bred på frostingen, gör de lätt toppiga.

Dela en Geisha snett och sätt på cupcaken!

MUMMA!

.




Kommentarer
fillan säger:

bjud på muffins då!

2009-10-22 | 17:31:33
elin säger:

skitsnyggt nagellack!

ååh gud vad sugen jag blev på att göra dedär muffinsen nu!! men inte lätt här att får tag i ingredienserna.. hoho

PUSS :*

2009-10-22 | 21:28:26
Bloggadress: http://givemethebliss.blogg.se/
tessan säger:

guddd så goda de ser ut :)

Shiitttsnart åker du, vi måste prata nu mkt innan du åker. SAKNAR DEJ AS MKT <3

2009-10-23 | 16:03:29
sophie säger:

du som e sån bakexpert måste kunna något gott glutenfritt recept också tycker jag allt..



GUD VA KUL DU KOMMER HA, skitunge :) haha

2009-10-23 | 19:27:55
Anonym säger:

fan va ful bild . no make up och finnaaaaar hahhahaha

2009-10-26 | 16:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback