I gotta feeling that tonight’s gonna be a good night, let’s burn the roof and then we do it again.



morgonpromenader. jag har bestämt mej för att komma igång, mest inför min bikini som jag ska kunna visa mej i i miami. så jag har cirka 6 veckor på mej att komma någorlunda i form. så i två veckors tid har jag nu nästan varje dag innan frukost tagit mej en morgonpromend på sodär 30 min. lagom för att bli pigg inför jobbet har jag märkt. sen har jag också försökt simma minst två ggr i veckan och springa några gånger i veckan. an så länge går det faktiskt bra i allafall. så får nog bli en lite träningsdagbok här på bloggen framåt. matvanorna va de också dags att ta tag i. har blivit allt för många glassar i sommras och allt för mycket onyttigt på senaste. så nu är de kolhydrater och socker BORTBORT som gäller. frukt och grönt är vad jag typ lever på. och fil och youghurt då me. tur man är en liten kanin inom sej så man förhoppningsvis pallar trycket. så hej nyttiga liv nu kör vi stenhårt. fast så klart, lite mörk choklad är ju tillåtet ibland. det är ju så mums.

dagarna på hok börjar lida mot sitt slut nu också. jag har en ledig fredag lördag nu. sen jobbar jag söndag. nästa vecka har vi stängt tisdag till torsdag. så jobbar måndag, fredag - söndag. sen är de slut på hooook 09. och klubbhusets dream team maddline, mallor och annis säger hejdå för i år. jag kan inte säga att jag älskat varje minut på jobbet, men jag har i allafall haft en hyfsat bra tid där och kommit människor närmre. men det är faktiskt inte med sorg som jag slutar nu. när sommarvärmen försvann och människorna blev färre på hok, försvinner också arbetsglöden lite. så nu ska jag ha en månads ledig och bara ladda batterierna och förbereda mej för min låååånga resa till stora landet USA. just nu längtar jag faktiskt, ska bli skönt att göra något annat. även om det är ett stort steg att ta hand om så små barn är det ändå en sjukt najs upplevelse tror jag. och den jag kommer sakna är ju såklart min david. tänk om vi inte ses mer?

men i allafall till nuet, idag fredagen den 16 oktober är jag fet ledig. så än så länge har jag gjort min morgonpromend. tror det bli löpning snart och sen kanske lite solning och fixa lite. sen i eftermiddag ska jag åka ut till jobbet och bada bubbel med min sannis. bubbla och basta och tjata massa bajs med min brud. henne kommer jag så klart också sakna sönder. sen när vi blivit skrynkliga och svettiga ska vi (om vi hinner) åka och kolla handboll med min david och hans get. seeeen ska vi laga mat och glo idol. så ser ut att bli en bra fredag med massa fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback