it never felt so good, cause I can feel it coming over me, I wouldn´t stop it if I could. when love takes over, you know you can´t deny.

fredagskväll. färdig solad och simmad. hembakad pizza och lite mörk choklad i magen, såja. snart ska jag gå ner till min sannis och titta på idol. las vegas tema. min david har åkt hem till eksjö för han ska spela handboll och festa i morgon. blä tycker jag som måste vara utan honom hela helgen. men hoppas på fest i morgon så jag får annat att tänkte på än att sakna min baby. han är så mycket allt och jag ångrar inte en dag med honom. känns så härligt att ha haft honom vid min sida i snart 4 månader. sen är det ju också 24 dagar kvar idag tills jag åker till miami. planerna är ju som sagt att komma hem om sex månader och köpa hund och bo med min man.

nu ska jag gå till sannapanna lovelie och glo idol. Puss

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback