tell me baby, that Im all you need and then dont walk out that door.

ca. en månad kvar sen är allt slit på hooks herrgård nästan över. då ska jag och matilda tacka för oss och förhoppningsvis har dom varit nöjda med vår insats i golfrestaurangen. att få ansvar för en hel restaurang har varit både bra och mindre bra. eller inte mindre bra kanske mer jobbigt. man får slita och det ibland för ingenting kan de kännas som. iallafall snart är de över och vad man gör efter den tiden är än så länge ett frågetecken. på söndag bär det av mot örebro och anställningsintervjuv med matilda. lindevallen i sälen. igår fick jag också mail från det nya "experium" som öppnar i december i sälen. min ansökan va intressant stod det, och jag har nu svarat på de frågor som man skulle svara på. så nu får man vänta på svar igen om man bli kallad till intervjuv. igår hade också mammas kusin Åsa ringt från USA och undrat om ja vill komma i november och vara barnflicka hos dom i Miami. Igår kollades det också på möjligheterna att åka till Australien och resan runt och jobba. så ja möjligheterna ser ju ganska bra ut. men vad vill man? jag är ju på jakt efter äventyr och nya möjligheter, samtidigt som jag är lite osäker på vad som känns rätt. visst har jag alltid "hemma" att återvända till. men om man lämnar de, vad finns det då att komma hem till? åker jag också bort lämnar jag den person som just nu betyder så mycket för mej. en person som jag lovade mej själv att inte bli beroende av, men som kom att bli så mycket mer än jag kunnat ana.

men i allt funderande om framtiden åker jag och matilda till stockholm i morgon för att träffa hennes rasmus och hans kompisar. planeras lite fest och sen shopping på lörda tro ja allt. sen som sagt örebro på söndag och anställningsintervjuv.

förkyld är man me, så träningen ligger på is :(

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback