jag kan inte leva med eller utan dig.

ännu en gång hemma efter en sen kväll på studion. jobbade 16 till 01.30 ikväll och håvade in en heldel dricks tillsammans med bästa jennypenny. en kväll som denna känns tanken på att bo och jobba i stan ändå helt okej. två dagar kvar tills jag flyttar och just i detta nu är jag förväntansfull som tusan. min lägenhet kommer bli fin, jag har massa planer. och på tal om annat så kom jag ikväll på att jag hatar pokjvänner är med X, jag vet att jag själv kan va de. men gaaah vad jag har svårt för att veta att du inte är med mej utan med henne ikväll. även om jag säkert inte behöver oroa mig alls så är de bara en öm punkt. en punkt jag hatar att jag ens bryr mej om, för vad gör de lixom egentligen att ni träffas?! ni har ju samma vänner. och där har vi nog svaret, ni har samma vänner och umgås i samma gäng. vi har inga samma vänner och vi umgås nästa alltid bara med varandra när vi ses, vi har inga samma vänner. ibland kan de kännas som om du inte vill att jag ska vara med när du är med dina vänner, vrickat. nu är jag ledig till onsdag klockan 18 :) hur sweeeeet är inte inte på en skala mellan ett och tio?!?!?!

vem är jag? och vem faaaaaaaan är du?

jag har verkligen inget kvar här mer, sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback