älskling, du är en utmaning . Låt oss utforska dina tallanger .

hey!
fyra dagar kvar tills jag slutar på rydbergs bar och matsal.
elva dagar kvar till julafton.
fjorton dagar kvar tills jag lämnar sverige.

åh herregud vad tiden går fort. fattar de inte. för fyra månader ungefär flyttade jag till jönköping. nu är jag påväg hem till mamma och pappa igen och ska ut i världen och resa. och det är de bästa och största beslut jag tagit i år känner jag just nu. så den 27 december börjar ett äventyr av dess like. och då kan vad som helst hända. just nu har jag lixom ingen aning om vad jag ska jobba någonstans efter resans slut. men de får helt enkelt lösa sig. får i värsta fall bli bonde och jobba hos pappi! haha. lukta kobajs och mjölka kor hela dagarna. hahah! äsch, vi får se. en sak är säker iaf, jag ska RESA MED MIN UNDERBARA TESSIE. fan vilken bra känsla de är i magen. lämgtar ihjäl mig tills jag är framme och kramar om damen där nere i värmen. nyår ska firas på krabi tror ja de va. OLALA!

idag har jag varit ledig, efter typ 14 dagars jobb i rad va ja ganska värd de va?! så har packat upp alla mina kläder här hemma på landet i gaderoberna på mitt gamla rum. nästa vecka ska vi ta hem mina möbler. det finns lixom ingen återvändo nu :) har hälsat på daniel lavesson i hans hus också idag. bakat knäck som blev godis!

i morgon ska jag nog göra stan med Emma, behöver något snyggt vitt till festen på lördag. vita kläder annars kommer du inte in. sen lite jobb i morgon kväll. sen lite jobb onsdag lunch. och sen lite eksjö och MASSA davidos tror ja. veckan so far typ.

KAN INTE FATTA ATT JAG STICKER SNART.
jag kommer inte sakna ett skvatt här i kylan,
bara David <3

Kommentarer
Anonym säger:

tanker pa dej <3

2010-12-14 | 08:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback