baby Im the worrying kind.

haft lite ledigt och faaaan va tråkigt de är att vara ledig och inte göra ett piss. det ända jag gjort idag so far är att gå i en och en halvtimme. fick för några minuter vårkänslor då de va sol och typ knappt minus grader. DE VA NICE! så nu har jag gjort mej i ordning för att åka och jobba på hoooook. ikväll ska visst maddline stå i baren, och i helgen är de visst jag som ska ha största ansvaret typ. GOSH! va man börjar bli gammal och måste ta ansvar nu daah ;) höhö!
märkte också idag att mitt hår börjar bli galet långt och tjockt. så idag blir frissyren inte alls okey. men de måste väll gå ändå. dock vet jag inte om jag redan ska ta till saxen då jag nu vill ha långt hår igen. balle! så dagens problem som sagt. känner också för lite blonda slingor här framåt sommaren (som just nu när jag tittar ut känns långt borta) idag bokades det även en kryssning i april. två dagars fäääst! ojoj! sen blir de nog också inte bara snowboard på söndag utan också nästa lördag, skööönt med saker att se fram emot. GO GIRL! har också haft telefon rekord med matilda. fan två dagar i rad på två dagar. de va inte igår, OJOJOJ! stackarn är sjukt och ligger hemma :( en krya på dig tanke till dig. imorgon efter jobbet vill jag åka och köpa en crosstrainer då jag inte kommer till gymmet och måste ta det hem till mitt rum. kan man få bärhjälp kanske? den väger ju ton! hörde också på ryktet (facebook) att lilla fia ska flytta till lägenhet i helgen, grattis till dig (vet inte ens om du läser min blogg men ändå grattis lixom) lite saker jag SKA göra detta året som jag kommit på är; byta hårfärg, ny frisyr, åka till köpenhamn med emma, road trip, kryssning, tränatränatränaträna, komma i form, halmstad, träffa therese och kramas hårt, åka till ett soligt land..... mer kommer!

nu ska jag åka till jobbet här snart. känner att kvällen kommer bli lång och jag som ska befinna mig på holmgrens i morgon klockan 8 och jobba. TUNGT LIV!

jag har en david, långt borta
!
jag har en elin och matilda i london.
jag har en therese i norge.


Kommentarer
elin säger:

ingen londonresa inplanerad... :(

2010-02-24 | 19:04:07
Bloggadress: http://givemethebliss.blogg.se/
tessan säger:

och jag har min madde i gärahov <3

2010-02-24 | 20:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback