'Cause I love you, whether it's wrong or right, and though I can't be with you tonight, you know my heart is by your side

nej uppdateringen går grymt dåligt här just nu. men eftersom jag vet att jag iallafall har två trogna läsare måste jag väll iallafall uppdatera någongång ibland så dom vet vad jag pysslar med. förra veckan jobbade jag på hok, elmia och på holmgrens bil. på hok va de de gamla vanliga typ, jobbade 17 till 23 onsdag, 11 till 22 torsdag och 7 till 2 i fredags. fredagskväll blev de ett pass på elmia, 16.45 till 01.30, mitt första kvällspass där. ville verkligen inte gå dit för ja va så trött efter att jobbat på hok. men väl där va de skit skoj och jag lärde känna massa trevligt folk. åkte till min bror calle och slaggade på soffan. trodde jag ställt klockan på mobilen, dock gjort fel. så vaknade till och kände att något va fel. kollade klockan och den ha halv 10. alltså en halvtimme tills jag skulle göra min första dag på holmgrens. GAAAH! upp och stimma och sen iväg, fem i 10 gick jag in på holmgrens och dagen gick finfint! 10 till 15 sen va de dags att åka hem och packa om för att åka till eksjö och till min bästa david. sanna hängde på och de va utgång på g. grymt trött emn hävde i mej lite alkohol ändå. en sväng till hotellet och sen hem och sov. dock tappade bort en person, hmmmm :) ! eller tappade bort och bort, höhööh! jaja! söndagen va en RIKTIG bakis dag, inte särskillt dålig men sjukt trött. sen va de måndag idag igen och jag jobbade på holmgrens 10 till 15. sedan har jag simmat med sannis.
veckan som kommer ser ut ungefär så här ( för tillfället ) tisdag träna och fixa dag! onsdag träffa david! torsdag jobba holmgrens 7 till 15 och sen kanske jobba på ett nytt ställe ( vilket jag håller osagt än så länge då de bara är kanske ) fredag DONT KNOW! lördag jobba holmgrens 9.30 till 15 och sen elmia 16.45 till 02.30! söndag kanske 20 års firande med familjen :)
lite om vad jag gör på mina jobb då också, hok vet väll alla, serverar i herrgården. elmia serverar jag på stora event, i lördags va de 1000 pers från kristdemokratena. holmgrens jobbar ja i deras restaurang/café. morgonen gör man frukost typ mackor och kokar ägg och sånt. sen lagar man lunch. man är alltså både servitris, kock och kassabiträde. toppen tycker jag då jag nu breddar mina kunskaper och lär mig massor. tyvärr är de ju bara fem timmar måndag, torsdag och varannan lördag. men hoppas på mer då jag faktiskt trivs väldigt bra.
ja så ser de ut, försöker jobba så mycket jag kan och hela mitt liv just nu planeras EFTER jobb. jobb går alltså före allt. så fort någon ringer och frågar om ja vill jobba så är de jobb som står först. lite jobbigt nu men de kommer lösa sig och bli bättre med tiden tror jag!
så vad gör jag på ALL min fritid som jag faktiskt har? ärligt vet jag inte, hahahah! saknar david mest, just nu är han allt och verkligen allt. vet ärligt inte vad jag ska göra om något kommer emellan oss och vi skiljs åt. vill bo och leva med honom så fort de går. att ses typ en eller två dagar i veckan gör ont som fan och de är SKIT jobbigt.



ester och vera :)



nyklippt igen, bild efterfrågades så vassegooood!



min min min david :)

DU OCH JAG BABY!



Kommentarer
tilda säger:

åhjaa bara för att du uppdaterar så ofta så kan man ju inte sluta klicka in ändå. tack för att man får höra lite, måste ändå kännas bra att ha så mycket extra, även om det bli jobbiga tider & väldigt ostrukturerat. Fint håret blev :) blir orolig varje gång du skriver att det är ännu kortare men varje gång så e de skit snyggt! :) Ha det så mysigt med din david & jobba inte för hårt!

2010-02-01 | 23:29:20
Bloggadress: http://matildavahgren.blogg.se/
Martina säger:

Jag och Axel ska på dop på söndag så vi kan inte förrän på kvällen.

2010-02-02 | 08:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback