en ny vecka, nya tag och nya positiva tankar!

i morgon är de måndag IGEN. tiden går så grymt sjukt jäkla fort just nu. vet knappt vad jag gör med den. veckan som kommer ska jag iaf jobba 7 till 15 måndag till fredag, 10 till 15 torsdag på Holmgrens och 7 till 16 på Hook. så jobb finns det nästa vecka igen, skönt! tisdag och onsdag ska jag vara ensam och sköta restaurangen, vilket jag tror kommer bli mitt "test" för att se om ja sköter de och klarar av allt ensam. sen hoppas jag att jobbet ligger i min hand. på onsdag ska jag på en till interjuv, syrran säger att man ska gå på många så förhoppningsvis blir valmöjligheterna fler, om inte de så lär man sig mer om att gå på interjuv och man blir bättre på de som person. I huskvarna är de iaf. i morgon efter jag jobbat ska jag möta upp min superduper nya kompis Emma Eriksdotter :) så ska vi nu ta tag i våra liv och träna. I NEED IT! inte alls redo för sommaren 2010, INTE ALLS! onsdag blir de nog träffa david efter en vecka igen typ, man ses grymt sällan nu och det känns lite ibland som om jag inte har pojkvän då jag typ alltid är ensam nu förtiden. distansförhållande e skit, men de blir säkert ändring på de med tiden, vem vet. ja så ser veckan ut, undra vad nästa helg bjuder på? ne usch nu måste jag typ äta, sova och samla mig inför jobbet i morgon. GAAAAAAH! galet va trött man blir av att vara tankspridd och försöka komma på vad man vill. hejdå!

PS! Tessan kommer snart hem, wuuunderbart!

Kommentarer
Anonym säger:

vi ska bli galet fit :D

2010-02-15 | 14:13:05
Bloggadress: http://emmamerdaranhar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback