everybody wants to be special here.

bakar dinkel scones och grahamsbullar, mums! OCH väntar på mitt hjärta som kommer om en och en halvtimme, ikväll blir de mys på en helt ny nivå.

by the way, igår kväll var jag hos emma och lagade taco och kollade melodifestival. och jag måste säga att denna tjejen förmodligen är den bästa jag träffat på riktigt länge. you saved me :)

i morgon blir de förhoppningsvis svar på en hel del saker som jag tycker ska bli skönt att reda ut! och jag måste säga att vissa saker lockar mer än andra. och en person gör de så enkelt att vilja välja en viss grej, åh så härligt med när de blir mer och mer klart och lite positivt!


Kommentarer
elin säger:

åh vad intern du är, jag blir ju nyfiiiken! :)

2010-02-22 | 22:20:59
Bloggadress: http://givemethebliss.blogg.se/
emma säger:

va go du är gumman !!!

2010-02-23 | 20:54:44
Bloggadress: http://emmamerdaranhar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback