Id like to make myself believed.

igår kväll kom david hit :) sov galet bra vid hans sida inatt, ME LIKE! igår va en skit dag som kom att bli bättre. på jobbet blev jag lämnad ensam då malin va tvungen att åka hem till sjukt barn. jag skar mej i fingret och de pissade blod, jag tappade en bunke med vaniljsås på golvet, jag fick två vagnar med varor mitt när jag hade som stressigast och jag tappade ett glas som gick i miljoner bitar. så när jag slutatde ville jag bara sätta  mig ner och lipa efter en galet stressig och skit dag. men åkte och mötte upp emma istället och fick beklaga mig inför henne. vi har känt varann i typ 3 veckor snart och jag kan säga så mycket till henne, de känns så skönt att hitta en person som jag verkligen tycker om så snabbt. vi åkte runt och letade crosstrainer i lite affärer, jag vill ju ha en. utan lycka åkte jag sedan hem till vaggeryd. klickade in på blocket och fick till min stora förtjusning syn på en crosstrainer, nästan oanvänd, 500 kronor i gislaved. ringde pelle och kollade om vi kunde hämta den på söndag när vi ksa till hesta, visst sa han. så ringde sen och smsade och mailade om denna maskin. efter en halvtimme ringde hon tillbaks. OCH NU SKA JAG HÄMTA DEN PÅ SÖNDAG EFTERMIDDAG :) woho! känner mig som en vinnare. har också betalt kryssningen som jag, sanna, två tjejer i hennes klass, david, geten och pelle ska åka på i april, yeeeeeeees! längtar redan. sen har emma bokat in 20 mars då vi ska på hennes killes spelning i stan. och SEEN ska jag och emma åka till köpenhamn i sommar, yeeah roadtrip. så idag mår jag så bra. GLAD! och de känns så skönt. nu har iaf david åkt hem och jag får ju se han redan på söndag igen, och då blir de åka av i skidbacken :) så snart ska ja bege mig ut och gå en långpromenad och sen blir de jobba på hok klockan tre. pubafton på HH ikväll och jag känner på mig att de kan bli antingen en riktigt bra kväll eller en riktigt stressig och skit kväll.



jag vill ha vår och sol och värme! och att tessan kommer hem, en månad kvar :)



Kommentarer
emma säger:

simons lillebror ere ju som ska spela ;)

2010-02-26 | 18:40:33
Bloggadress: http://emmamerdaranhar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback