I'll never take your love for granted.

hemma på gärahov. skulle varit kvar i eksjö va tanken men bestämde mig för i sista stund att sticka hem. så tog tåget hem och ja nu sitter man här ensam och undrar varför man egentligen åkte hem?!

allt som jag trodde skulle vara löst idag är tyvärr fortfarande inte helt klart. men hoppas iaf ha de klart för mig efter denna veckan.

skulle springa och kommer till cykelvägen där det ej va plogat, så efter några minuter va de mjölksyra i benen av pulsandet så fick bli promenad tillslut i stället!

imorgon ska jag jobba kväll på Hooks Herrgård! fem till stängning.

PÅ SÖNDAG SKA JAG, SANNA, DAVID OCH PELLE TILL ISABERG :) längtat efter att åka bräda hela vinter!

Kommentarer
tilda säger:

ISABERG ?!!! där bor ju jag :( fy nu blir jag avunsjuk vill oxå va hemma i sverige...

2010-02-23 | 23:08:52
Bloggadress: http://matildavahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback