I'd like to make myself believe.


Du skulle inte tro dina ögon
Om tio miljoner eldflugor
Lös upp världen när jag somnar

För dom skulle fylla den öppna luften
Och lämna tårar överallt
Du skulle tycka jag var ohyfsad
Men jag skulle bara stå och stirra

Jag skulle vilja göra mig förstådd
Denna planeten snurrar sakta
Det är svårt att säga att jag hellre förblir
vaken när jag sovar
För allting är aldrig som det verkar

För jag skulle få tusen kramar
Från tio tusen lysande skalbaggar
Samtidigt som de försökte lära mig att dansa

En foxtrot över mitt huvud
Ett hårt slag under min säng
En disco kula hänger endast i en skruv

Jag skulle vilja göra mig förstådd
Denna planeten snurrar sakta
Det är svårt att säga att jag hellre förblir
vaken när jag sovar
För alltid är aldrig som det verkar
När jag somnar

Lämnar min dörr lite öppen på glänt
Snälla ta mig härifrån
För jag känner mig som en sömnlös
Snälla ta mig härifrån
Värför tröttnar jag på att räkna får
Snälla ta mig härifrån
När jag är för trött för att somna

Till tio tusen eldflugor
Jag är konstig för jag hatar att säga hejdå
Jag blir dimmig i ögonen och de säger hejdå

Men jag kommer veta var flera är
Om mina drömmar blir för bisarra
För jag sparade endel och jag behöll dom i en burk

Jag skulle vilja göra mig förstådd
Denna planeten snurrar sakta
Det är svårt att säga att jag hellre förblir
vaken när jag sovar
För allting är aldrig som det verkar

Jag skulle vilja göra mig förstådd
Denna planeten snurrar sakta
Det är svårt att säga att jag hellre förblir
vaken när jag sovar
För allting är aldrig som det verkar

Jag skulle vilja göra mig förstådd
Att planeten snurrar sakta
Det är svårt att säga att jag hellre förblir
Vaken när jag sover
För mina drömmar är brustna i skarvarna










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback