kommer inte känna mig hel förrens du är vid min sida föralltid.

vänner&fiender! idag meddelande jag VD:n på mitt jobb på Hok att jag kommer säga upp mig på måndag. GAAAAAH! shiiieeet igår va jag och kollade in de nya jobbet som ligger nere på stan utmed Munksjön. och jag blev galet nervös, men ändå såå himla motiverad. så på måndag eller om de blir tisdag ska jag besöka min kära chef och berätta för henne att jag vill säga upp mig. galet känns de, mina snart fyra år på hok ska ta slut bara sodär. så om två och en halv vecka kommer jag befinna mig typ jämt i jkpg. kommer sakna anna och matilda som jag typ sett varje dag på jobbet. blir till att ta tag i mer kvalitets tid på fritiden nu. dock kommer jag närmre emma, och de känns förbannat bra. så önska mej lycka till och hoppas vi ses på mitt nya jobb SNART! :)

& min david. gränslös kärlek är vad jag känner. 2 år till utan dej kommer bli grymt jobbigt, kommer vi överleva?!

föralltid finns bara i sagorna!


Kommentarer
tessan säger:

va madde? ska du inte vara på hook i sommar? va e de för nytt jobb? berätta jag e nyfiken

2010-06-13 | 22:31:43
emma säger:

BLÄÄÄÄÄÄÄÄ inte spybilden hahaha !

2010-06-16 | 14:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback