vad vill du ha ifrån mig?



min vecka/helg;

ja herregud tänkte jag skulle uppdatera er lite på vad som händer. men nu när jag sitter här har jag svårt och tänkta ut vad jag gjort hela veckan. måndags va ja la fan ledig och då va jag och david i jönköping och shoppade lite. en klänning som jag faktiskt andvänt i helgen :) örhängen och armband, och sen super mega bra rakapparat som va dyr men som jag velat ha länge. sen har lägehetsletningen gått vidare, ska titta på en på tisdag och ringa på den i morgon. så hoppas på att få en snart! sen har veckan innehållit massa jobb på hok som vanligt, dock varit en riktigt lugn vecka. tränat som fan och kan stolt säga att jag jobbat 4 ggr denna veckan OCH promenerat 6 av 7 dagar :) riktigt gött faktiskt. är så på g och ska fan få den där super bodyn jag drömmer om ;) haha! lycka till te mej måste jag säga menmen. fredagen innehöll jobb till 16 sen vart de solning och seeen åkte jag anna och matilda in till jensens och käkade så jävla god mat. älskar deras kyckling! hade en sån lycka att min nya upptäckt hanna jobbade så hon bjöd på glass, ett jippie till henne. vi satt där på jensens ett bra tag och hade så sjukt trevligt måste jag säga. gå ut och bara käka och umgås är riktigt underskattat. vi tog oss igenom middagen ÄVEN utan en ända droppe alkohol och hade de förbannat bra. sen kom emma och hälsade på. middagen slutade med att emma och jag fortsatte ut på stan, blev sugen på dricka men hade lovat köra hem david och pelle. så nykter som ja va tog vi oss in på twin city där lillebror nu mera jobbar och äger sönder stället. emma tog en cider och vi satt där i kylan och mös. tyvärr försvann mitt humör pågrundav massa dumma saker jag lipat över hela veckan så blev tillslut att jag åkte hemåt vaggeryd. packade en väska för att sedan IGEN bege mig till jönnet och hämta upp två fulla små pojkar. vägen hem till eksjö va mörk och jobbig då david inte kunde sluta tjata och ringa fylle samtal. lördagen sen skulle vi åkt och kolla på kungliga bröllopet med david mamma och syster, men en bakis kille gjorde att vi stannade hemma och kollade på de på tv. vilket jag inte lipade så mycket över men hade varit lite soft å va där och se de live. viktoria måste varit den lyckligaste personen på jorden och ja blev riktigt avis på deras ärliga och fina kärlek till varandra. låg iaf i soffan LÄNGE och slumrade nog till lite, men sen blev de biobiobio med davids kompis med tjej. såg killers och den va svin kul, kutcher är den snyggaste killen jag vet och hade jag haft en sååån kille hade jag aldrig släppt taget, shiiiiet!

"I depend on her, sir, it's not the other way around"
ur filmen och något jag verkligen tog in, att man kan påverkas så av både musik och film är otroligt.



idag söndag gjorde jag och david en utflykt till lönneberga och tittade på emils hus och bullerbyn. så nu har man sett var de filmerna spelades in. sen åkte vi hem och spenderade resten av dan i soffan tills hans mamma kom hem och bjöd på jordgubbar, me like a lot. kom hem runt halv åtta tiden och ringde emma som hängde på ut till hok där hon jag och alla 1000000 knott spelade lite golf :)

de va den veckan de, fyra dagar kvar på hok och sen är de midsommar som står oklart om vad som händer då en pojkvän försvann. så vad händer nu?

i morgon är en ny dag, nya tag och nya tankar. ska försöka bli mer självständig och inte så svag är de tänkt. för ja vill inte va den som är beroende eller den som lipar så fort man får dissen, för min egen skull annars kommer de snart gå riktigt illa tror ja.

puss vänner. kom hem nu, de e fan dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback