en galet upptagen vecka, men jag gillar de

CRAZY! matilda och jag har jobbat på som tokar i golfrestaurangen hela veckan. och nu tror jag att vi är redo för morrondagen då vi slår upp dörrarna och hoppas på mycket folk då pierre har gjort så bra mat :) och visst har vi så roligt tillsammans. även om jag jobbade extra kväll både i tisdags och torsdag och har jobbat 7 dagar i rad och jag är trött som fasen så SKA jag in på bio med min underbara kille. pelle ska visst me också och några fler. jag kommer väll vara som en döing i detta trötta läge, men de ska bli mys att hitta på något annat än jobba, träna och sova! trotts så mycket jobb har jag hunnit med crosstrainern fyra av fem dagar, sweeet gjort av mig! så om en 30 min ska jag bege mig till jkpg och gå på bio med väldens bästa kille. längtar efter att få pussa på honom.

helgen blir de jobb som fan och på söndag åker jag nog med david hem till eksjö och har en myskväll. är ju ledig sen på måndag, välförtjänt som bara den faktiskt. jusste idag fick man aggera vaktmästare på herrgården och gå ut i vårsolen (som dock då inte va så mycket framme just då) och sopa grus på bakgården. blev vajjert men skit va varmt och gött de va ute! fick till och med en blåsa på tummen så mycket sopade jag, ska ja visa chefen i morgon som påstod att arne och mattias sopade mest, vilket faktiskt INTE va sant!

nästa vecka ska jag klämma in emma och på onsdag ska jag träffa TESSAN, woho! påskhelg nästa vecka också och då blir de jobb med matilda och sen vet jag inte än, men de ger väll sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback