ett år senare.

kom att tänka på var jag befann mig för ett år sen och jag är så glad över att jag idag har de så grymt mycket bättre! jag vet inte om jag som person har förändrats på ett år egentligen, men min tillvaro är galet förändrat, för vid den här tiden för ett år sedan var jag i stor sorg och jag trodde mitt liv va över, men idag sitter jag här och vet att så är det ju inte. jag har lärt mig att det kommer något gott ur det dåliga, men de kan ta tid. saker löser sig, jag måste bara lära mig att tro mer! mest på mig själv, jag kan bättre!

sitter här i min säng och är så nöjd över mig själv idag, gjorde två pass på min crosstrainer idag, blev riktigt svettig och känner verkligen att min kondition har kommit en god bit på vägen nu, funderar på att skriva upp mig på jobbet för vårruset 6 maj. någon som vill hänga på? ikväll ska jag ha mys kväll med min mamma och pappa :) ladda batterierna för i morgon. vi ska äta hemlagad pizza och fruktsallad, gottigt! blir till att titta om willy tar sig till final i lets dance och ha en sån riktigt göra ingenting kväll! synd att inte david kunde vara med bara, är ju typ 2 månader sen vi hade en helg tillsammans :( usch!

imorgon taggar jag för en dag på holmgrens, not! hahaha! inte så va!
sen ska jag bowla med emmis och sen ska vi gå ut och dansa :) wooho!



saknar dej tjockisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback