I dont se the point and I dont feel like I belong

känner att jag är född på fel plats och på fel tidpunkt! inte alls bekväm med tillvaron för tillfället. det sägs att man ska ta de som de kommer och leva i nuet. men att inte trivas i nuet eller att inte alls vilja befinna sig på denna plats känns inte alls okej att tänka så då. vad ska jag vara i höst? vill slita mej loss och bara sticka iväg och aldrig mer komma tillbaka. för ett år sen satt jag ner och grät över att jag ville härifrån, jag åkte till usa för att försöka få en ny start, även de blev misslyckat. varför ska de va så svårt och varför ska jag vara så missnöjd? blir arg på mig själv för att jag tänker så men fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback