life

jobbar jobbar jobbar. killing me! haha. inte den inställningen man ska ha när man äntligen har lite kneg, men de är ju så underbart skönt att bara vara med min alldeles egna david svärd. igår jobbade jag på holmgrens och sen spenderade jag hela eftermiddagen med david hemma hos mig, vi kollade luftslottet som sprängdes och kramades. idag va de en tidig morgon, uppe halv sex och in till jkpg för att jobba på holmgrens igen. har haft två dagar själv i restaurangen och det har gått super bra faktiskt. blev en trip till matilda idag, inte "hängt" med henne på grymt länge. blev dock inte så långvarigt, men de va mys ändå såklart. har även köpt en crosstrainer som jag så länge velat ha. och de va jobbigare än jag mindes. kör som bara den nu varje dag, försöker leva GI och så jävlar! nu tv.

SAKNAR BABY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback