love is my drug, is my medicine. stay with me honey, stay with me honey, stay with me

han är mitt heroin! och jag behöver honom NU!

efter en omtumlande dag ligger jag här i min säng ute i skogen! har som sagt haft en klart konstig dag på jobbet, sjukt vad människor kan få för sig saker och hitta på. SUCK! inte alls kul!

fick iallafall en sjukt bra eftermiddag med emma på stan. fika och i sista affären hittade jag de jag sökte. eller nej sen i sista affären hittade jag de jag mest ville ha, en ny super snygg vårig tunika och ett linne att ha under, shopping är livet!

hemma runt sex och sen dess har jag hunnit med en timmes promenad med kusinvitamin sanna och sen en 20 min på crosstrainern. ska öka till 30 i morgon har jag tänkt, sweeeet.

ligger som sagt i sängen och tankarna går runt runt i huvudet, trött på alla oklarheter som jag just nu har i mitt liv, sent ut sagt förbannad.

i morgon jobbar jag 11.30 till 23 på hooksherrgård, hört på ryktet de e fest så kommer nog bli kvar längre.

sen har jag min första lediga lördag & söndag på evigheter, och david är såklart inte hemma. en helg med honom minns jag inte ens. så vet inte vad som händer, ojoj, en helt oplanerd helg. OGILLA!

längtar partybåten, göteborg, köpenhamn.

by suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback