my heart still feels divided halfway between wrong and right, I know I'm playin with fire but I don't mind.

borde sova, fan 12.5 timmes jobb och jag är helt slut, på gränsen till död fisk! jobbat mina fem dagar denna veckan nu :) NÖJD! så nu börjar min HELA riktigt lediga helg. OCH JAG TYCKER INTE DE ÄR OKEJ ATT EN VISS PERSON SOM BÖRJAR PÅ D GÅR UT I MORGON! inte alls lycka :( god natt alla fans! lär sova hela dan imorgon, om ja ska ta igen timmarna! har kört crosstrainer nu i en och en halvvecka varje dag. måste man ta en ta igen sig dag eller? är de bara att köra på fan. personalresa eller inte 11 april?

någon som behöver jobb så ring eller hör av sig till mig!



Kan du älska mig som luffaren älskar landsvägen?
Kan du älska mig som rumlaren älskar nattlivet?
Kan du älska mig som de unga älskar revolutionen?
Kan du älska mig som den ängslige älskar gryningen?
Kan du älska mig som studenten älskar att drömma?
Kan du älska mig som måsarna älskar takåsarna?
Ja skulle du älska mig, som ett slagskepp som älskar lasten?
Kan du älska mig som raketen älskar explosionen?
Kan du älska mig som Huckleberry älskar floden?
Kan du älska mig som trottoaren älskar förloraren?
Och kunde du älska mig om jag föll i tusen bitar?
Och kan du älska mig så tjackpundarn älskar sin barndom?
Som en gammal vän?
Ja, som en gammal vän.
Som jorden älskar månen?
Som sjömannen älskar havet?
Som tågen älskar rälsen?
Och som fångar älskar flykten?
Som barnen älskar julen?
Som korten älskar turen?
Och som Romeo älskar Julia?
Och som jag älskar dig?

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback